B2B Commerce Transformation

Zwiększenie sprzedaży. Automatyzacja procesów. Obniżenie kosztów

24 września 2024 r., Hotel Arche, Warszawa

RELACJA 2024

W dniu 24.09 2024 r. w Hotelu Arche w Warszawie odbyła się premierowa edycja konferencji B2B Commerce Transformation – spotkania dedykowanego producentom i dystrybutorom, którzy stoją przed wyzwaniem cyfrowej transformacji. W spotkaniu wzięło udział ponad 70 uczestników – ekspertów i praktyków z zakresu cyfrowej transformacji sprzedaży B2B.

Rozwój technologii i przede wszystkim rozwój rynku e-commerce b2c w Polsce spowodował, że firmy b2b stanęły przed wyzwaniem wdrożenia sprzedaży cyfrowej. Wdrożenie narzędzi cyfrowych wiąże się ze zmianą w całej organizacji: transformacją cyfrową, która obejmuje nie tylko sprzedaż ale zarządzanie produktem i jego ceną, dział handlowy, dostawy, systemy magazynowe.

Wśród Prelegentów Forum znaleźli się prezesi, digital i e-commerce managerowie oraz dyrektorzy marketingu i działu sprzedaży największych firm w Polsce, m.in. Selena Group, Vox Capital, Merxu, Iglotex, Margo, Immergas Polska, Max Fliz, PGF, PGG, Klimas Wkręt-Met, Makro Cash and Carry Polska, SIG, IKEA, E.ON, Komfort, PUH „Chemirol”, Canagri, Schneider Electric, Profix, GEZE. 

Sukcesy i porażki, doświadczenia z wdrożeń, wyzwania związane ze zmianą mindsetu w organizacji – były przedmiotem wspólnych dyskusji, zarówno na sali konferencyjnej jak i poza nią.
Gościem specjalnym spotkania był Walter Brattinga, SELENA GROUP – który w wywiadzie przeprowadzonym przez Borysa Skrabę, STRIX – opowiadał jak organizacje powinny się przygotować na wdrożenie cyfrowej transformacji, jak zmienić kulturę organizacyjną firmy, aby ją na to przygotować.

Najwyżej oceniona prelekcja niekomercyjna to:
WYZWANIA I DOŚWIADCZENIA. ROZWIĄZANIA E-COMMERCE W SPRZEDAŻY B2B I B2C – CASE STUDY; Jolanta Smołka, Dyrektor Biura Sprzedaży Węgla Opałowego, PGG, Jacek Szutt, Główny Inżynier do Spraw Rozwoju i Strategii IT, Kierownik działu Zakładu Informatyki i Telekomunikacji, PGG
Najwyżej oceniona dyskusja tego roku:
WYZWANIA I STRATEGIE RYNKU B2B COMMERCE: ŚWIAT I LUDZIE – DYSKUSJA PANELOWA CEO;
Tomasz Nowak, Współzałożyciel i COO, MERXU
Maciej Włodarczyk, Prezes Zarządu, IGLOTEX
Marcin Barański, General Manager, Board Member, VOX
Paulina Zielińska-Cyran, Wiceprezeska Zarządu, MARGO
Maciej Czop, Prezes Zarządu, IMMERGAS POLSKA
moderatorka: Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY

Serdecznie gratulujemy!

Szczególne podziękowania należą się moderatorom sesji i paneli dyskusyjnych, którzy dbali o komfort uczestników i sprawny przebieg spotkania:
Łukasz Woźnica, STRIX
Justyna Skorupska, DIGITAL BRIDGE, E-IZBA
Borys Skraba, STRIX
Michał Szlapański, GEZE

Do zobaczenia 23 września 2025 podczas II edycji!

Spotkanie rekomendują:

Przy mnogości konferencji ta wyróżnia się na tle pozostałych! Skoncentrowanie się na tematyce cyfrowej transformacji sprzedażowej w kontekście B2B pozwoliło na podzielenie się doświadczeniem przedsiębiorstw, które są już na tej drodze a jednocześnie porównaniu oczekiwań klientów z różnych branż. Bardzo wartościowa konferencja, pełna ciekawych tematów i doświadczonych prelegentów!

Agata Tryniecka

Online Sales Department Coordinator

MAKRO CASH AND CARRY POLSKA

Cieszymy się, że mogliśmy brać udział w organizowanym przez Państwa wydarzeniu.
Treści poruszane na konferencji były bardzo dobrze dobrane, pozyskaliśmy wiele przydatnej wiedzy, ale też skorzystaliśmy z poznania doświadczeń wszystkich uczestników tego wydarzenia.

Jolanta Smołka

Dyrektor Biura Sprzedaży Węgla Opałowego,

PGG


Jacek Szutt

Główny Inżynier do Spraw Rozwoju i Strategii IT, Kierownik działu Zakładu Informatyki i Telekomunikacji

PGG

Pierwszy raz branża B2B e-commerce spotkała się w jednym miejscu. Było jak zwykle w brave, merytorycznie, networkingowo i ciekawie. Otwartość dzielenia się wiedzą i gotowymi rozwiązaniami przez Prezesów i Zarządzających zarówno tymi większymi jak i mniejszymi biznesami produkcyjnymi, czy dystrybucyjnymi, była niezwykłym doświadczeniem

Justyna Skorupska

Ekspertka Rynku Handlu Elektronicznego, CEO Digital Bridge

#ProgramMentoringowy dla e-biznesu

Z pełnym przekonaniem polecam konferencje  B2B Commerce Transformation. Zarówno zakres zagadnień jak też szerokie grono, doświadczonych praktyków reprezentujących zróżnicowane spektrum branżowe stworzyło bardzo przydatne  i inspirujące wydarzenie.


Tomasz Nowak

Cofounder, COO

MERXU

To świetna okazja, aby nauczyć się nowych rzeczy od ekspertów e-commerce B2B i unikać typowych,
a także rzadziej występujących błędów, które mogą nas spotkać w tym biznesie. To tutaj spotykają się i wymieniają myśli ikony, eksperci i liderzy branży. Komunikacja jest ultra otwarta, co jest genialne, bo wiedza i doświadczenie przepływają z głowy do głowy bardzo sprawnie. Atmosfera jest kreatywna i na prawdę łatwo tu nawiązywać cenne kontakty. Ponad bezcenne konkrety i rekomendacje cenię również atmosferę pełną uśmiechu i żartów. Nie przegap szansy na uczestnictwo w 2025 roku.

Anna Michałowska

Global E-commerce Director

SELENA GROUP

Dlaczego warto być na konferencji B2B Commerce Transformation? Dla mnie osobiście, to szansa na znalezienie inspiracji, posłuchanie o realnych case stady, konkretnych rozwiązaniach, stosowanych przez inne firmy, które zmieniają i usprawniają swoje procesy. To możliwość aktualizacji swojej wiedzy o trendach w technologii i sposobach jej wdrożenia. To w końcu okazja na merytoryczną rozmowę z ludźmi, którzy transformacją cyfrową zajmują się na co dzień, do wymiany doświadczeń i networkingu. Polecam!


Mateusz Wróbel

E-commerce & Digital Transformation Director

PGF