Zwiększenie sprzedaży. Automatyzacja procesów. Obniżenie kosztów
24 września 2024 r., Hotel Arche, Warszawa
RELACJA 2024
W dniu 24.09 2024 r. w Hotelu Arche w Warszawie odbyła się premierowa edycja konferencji B2B Commerce Transformation – spotkania dedykowanego producentom i dystrybutorom, którzy stoją przed wyzwaniem cyfrowej transformacji. W spotkaniu wzięło udział ponad 70 uczestników – ekspertów i praktyków z zakresu cyfrowej transformacji sprzedaży B2B.
Rozwój technologii i przede wszystkim rozwój rynku e-commerce b2c w Polsce spowodował, że firmy b2b stanęły przed wyzwaniem wdrożenia sprzedaży cyfrowej. Wdrożenie narzędzi cyfrowych wiąże się ze zmianą w całej organizacji: transformacją cyfrową, która obejmuje nie tylko sprzedaż ale zarządzanie produktem i jego ceną, dział handlowy, dostawy, systemy magazynowe.
Wśród Prelegentów Forum znaleźli się prezesi, digital i e-commerce managerowie oraz dyrektorzy marketingu i działu sprzedaży największych firm w Polsce, m.in. Selena Group, Vox Capital, Merxu, Iglotex, Margo, Immergas Polska, Max Fliz, PGF, PGG, Klimas Wkręt-Met, Makro Cash and Carry Polska, SIG, IKEA, E.ON, Komfort, PUH „Chemirol”, Canagri, Schneider Electric, Profix, GEZE.
Sukcesy i porażki, doświadczenia z wdrożeń, wyzwania związane ze zmianą mindsetu w organizacji – były przedmiotem wspólnych dyskusji, zarówno na sali konferencyjnej jak i poza nią.
Gościem specjalnym spotkania był Walter Brattinga, SELENA GROUP – który w wywiadzie przeprowadzonym przez Borysa Skrabę, STRIX – opowiadał jak organizacje powinny się przygotować na wdrożenie cyfrowej transformacji, jak zmienić kulturę organizacyjną firmy, aby ją na to przygotować.
Najwyżej oceniona prelekcja niekomercyjna to:
WYZWANIA I DOŚWIADCZENIA. ROZWIĄZANIA E-COMMERCE W SPRZEDAŻY B2B I B2C – CASE STUDY; Jolanta Smołka, Dyrektor Biura Sprzedaży Węgla Opałowego, PGG, Jacek Szutt, Główny Inżynier do Spraw Rozwoju i Strategii IT, Kierownik działu Zakładu Informatyki i Telekomunikacji, PGG
Najwyżej oceniona dyskusja tego roku:
WYZWANIA I STRATEGIE RYNKU B2B COMMERCE: ŚWIAT I LUDZIE – DYSKUSJA PANELOWA CEO;
Tomasz Nowak, Współzałożyciel i COO, MERXU
Maciej Włodarczyk, Prezes Zarządu, IGLOTEX
Marcin Barański, General Manager, Board Member, VOX
Paulina Zielińska-Cyran, Wiceprezeska Zarządu, MARGO
Maciej Czop, Prezes Zarządu, IMMERGAS POLSKA
moderatorka: Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY
Serdecznie gratulujemy!
Szczególne podziękowania należą się moderatorom sesji i paneli dyskusyjnych, którzy dbali o komfort uczestników i sprawny przebieg spotkania:
Łukasz Woźnica, STRIX
Justyna Skorupska, DIGITAL BRIDGE, E-IZBA
Borys Skraba, STRIX
Michał Szlapański, GEZE