Zwiększenie sprzedaży. Automatyzacja procesów. Obniżenie kosztów
24 września 2024 r., Hotel Arche, Warszawa
PROGRAM KONFERENCJI
24 września 2024 r.
8:00*
REJESTRACJA I PORANNA KAWA
8:45
ROZPOCZĘCIE KONFERENCJI I PRZYWITANIE GOŚCI
Łukasz Woźnica, Head of Business Development, STRIX
Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
Łukasz Woźnica, Head of Business Development, STRIX
9:00
WYZWANIA I STRATEGIE RYNKU B2B COMMERCE: ŚWIAT I LUDZIE
– dyskusja panelowa CEO
Paneliści:
Tomasz Nowak, Współzałożyciel i COO, MERXU
Maciej Włodarczyk, Prezes Zarządu, IGLOTEX
Marcin Barański, General Manager, Board Member, VOX
Paulina Zielińska-Cyran, Wiceprezeska Zarządu, MARGO
Maciej Czop, Prezes Zarządu, IMMERGAS POLSKA
Moderatorka:
Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY
- inflacja
- łańcuchy dostaw w kontekście globalnej sytuacji politycznej
- brak kadry & brak kompetencji w organizacji
- dopasowanie eksportów do nowych zachowań zakupowych b2b
- czynniki kształtujące dziś rynek b2b – perspektywa różnych branż
- cele i potrzeby organizacji b2b
- jak się przygotować na transformację cyfrową?
- kierunku rozwoju, przeszkody do pokonania
9:50
HOW TO PREPARE AND IMPLEMENT DIGITALIZATION – FIRESIDE CHAT
Gość:
Walter Brattinga, Chief Commercial Officer, SELENA GROUP
Moderator:
Borys Skraba, CEO, STRIX
- changing the habits and organizational culture of employees
- transformation of the commercial process to drive digital business
- integrating end-to-end, from vendor to customer
10:20
SESJA q&a
10:25
TRANSFORMACJA CYFROWA AB BECHCICKI. OD POMYSŁU NA PLATFORMĘ B2B PO WDROŻENIE STRATEGII SPRZEDAŻY W MODELU OMNICHANNEL
– CASE STUDY
Tomas Jesztak, Co-Founder ONe B2B, ONE COMPANY
Damian Gierczak, Head of Delivery Unilinker, UNIVIO
- wdrożenie platformy ONe B2B wraz z systemem ePrice do zarządzania cenami we wszystkich kanałach sprzedaży
- wdrożenie systemu klasy PIM w celu umożliwienia centralnego zarządzania informacją o produkcie i jej dystrybucję we wszystkich kanałach sprzedaży
- integracja wszystkich systemów w celu usprawnienia przepływu danych – szyna integracyjna Unilinker
- architektura w chmurze AWS jako gwarancja niezawodności i skalowalności
10:45
SESJA q&a
10:50
Przerwa na kawę
11:10
JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO WDROŻENIA CYFROWEJ SPRZEDAŻY, SUKCESY I PORAŻKI: PRZYKŁADY – dyskusja panelowa
Paneliści:
Mateusz Wróbel, E-commerce & Digital Transformation Director, PGF
Bartosz Pilch, Group Director of Omichannel, SIG
Anna Michałowska, Global E-commerce Director, SELENA GROUP
Marcin Maj, Digital & E-commerce Manager, KLIMAS WKRĘT-MET
Mariusz Kurzac, General Manager, BIZLEND
Moderatorka:
Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY
11:50
BEST PRACTICE: DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA PROCESU ONBOARDINGU I OCENY RYZYKA KLIENTÓW FIRMOWYCH
Piotr Biegun, Chief Operating Officer, ALGOLYTICS TECHNOLOGIES
Sebastian Papierz, Business Development Director, AUTOPAY
- proces digitalizacji onboardingu oraz oceny ryzyka kredytowego kontrahentów jako wsparcie zwiększania sprzedaży w relacjach B2B
- przykład wdrożenia procesu cyfrowego onboardingu klientów B2B w firmie Autopay
- doświadczenia z realizacji podobnych projektów w branży finansowej, telekomunikacyjnej oraz pożyczkowej
12:10
SESJA q&a
12:15
JAK „ZMIENIĆ MINDSET”, CZYLI NASTAWIENIE HANDLOWCA DO PRACY Z PLATFORMĄ B2B – CASE STUDY
Jarosław Łuczak, Dyrektor Działu Digital, CANAGRI
12:40
SESJA q&a
12:45
Jak przygotować i wyszkolić zespół do obsługi cyfrowej sprzedaży? – dyskusja panelowa
Paneliści:
Piotr Kurleto JR, Współwłaściciel, MAX FLIZ
Anita Kaczyńska, Dyrektor ds. sprzedaży B2B i e-commerce, PROFIX
Agata Tryniecka, Online Sales Department Coordinator, MAKRO CASH & CARRY POLSKA
Moderator:
Łukasz Woźnica, Head of Business Development, STRIX
- jak przygotować zespół do pracy w cyfrowym świecie
- punkty bólu – czyli czego pracownicy się boją w związku ze zmianą
- jakie szkolenia dla pracowników z kompetencji cyfrowych?
- jakie kompetencje będą potrzebne za chwilę?
13:25
LUNCH
14:10
WYZWANIA I DOŚWIADCZENIA. ROZWIĄZANIA E-COMMERCE W SPRZEDAŻY B2B I B2C – CASE STUDY
Jolanta Smołka, Dyrektor Biura Sprzedaży Węgla Opałowego, PGG
Jacek Szutt, Główny Inżynier do Spraw Rozwoju i Strategii IT, Kierownik działu Zakładu Informatyki
i Telekomunikacji, PGG
- wykorzystanie kompleksowego rozwiązania: sprzedaż internetowa wraz z kompleksową usługą dostawy sypkich towarów masowych z wykorzystaniem własnej sieci dostawców
- efektywność sprzedaży oparta na zrozumieniu potrzeb klientów, sezonowości zakupów, prowadzeniu trafionych działań promocyjnych przy jednoczesnym zarządzaniu stanami zapasów i procesem logistycznym dostaw
- wyzwania techniczne związane z budową dedykowanej platformy sprzedażowej, dostosowanej do prowadzenia sprzedaży internetowej wraz z usługą dostawy
14:35
SESJA q&a
14:40
PERSONALIZACJA OMNIKANAŁOWEJ KOMUNIKACJI W B2B: MIĘDZY OCZEKIWANIAMI KLIENTÓW A REALIAMI RYNKU – STRATEGIE NA PRZYSZŁOŚĆ
Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM
- personalizacja w B2B: jakie oczekiwania mają klienci w świecie omnikanałowej komunikacji
- krzywa dojrzałości personalizacji w B2B: od pierwszych kroków po zaawansowane strategie
- praktyczne przykłady: jak marki B2B, takie jak TME, TelforceOne i Corab, radzą sobie z wyzwaniami personalizacji
15:00
SESJA q&a
15:05
przerwa na kawę
15:25
KLIENT W CENTRUM – CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ RELACJAMI Z KLIENTAMI BIZNESOWYMI I INDYWIDUALNYMI W CELU POPRAWY RENTOWNOŚCI FIRMY PRZY WYKORZYSTANIU PLATFORM ELEKTRONICZNYCH, SYSTEMÓW CRM I PRM 1
Cezary Brzozowski, CTO, KOMFORT
15:50
SESJA q&a
15:55
JAK ZAPROJEKTOWAĆ CUSTOMER JOURNEY W DOBIE OMNICHANNEL – DYSKUSJA PANELOWA
Paneliści:
Agata Tryniecka, Online Sales Department Coordinator, MAKRO CASH & CARRY POLSKA
Damian Łuczkowski, Country Ikea for Business, IKEA
Magdalena Borek-Dwojak, Dyrektorka Customer Experience & Digital, E.ON
dr Alicja Malewicz-Pełczyńska, Dyrektor Działu Marketingu i PR, PUH „CHEMIROL”
Tomasz Mazur, eCommerce Hub Leader, SCHNEIDER ELECTRIC
Moderator:
Michał Szlapański, Business Development Director, GEZE
- jak budować relację w sektorze b2b używając kanałów: telefon, e-mail, wizyta osobista, e-sklep
16:35
45 MINUTOWE DYSKUSJE NA PODSUMOWANIE W MNIEJSZYCH GRUPACH:
każdy uczestnik wybiera temat dyskusji
- jak wdrożyć platformę do cyfrowej sprzedaży – krok po kroku & pułapki cross border B2B commerce – jak zaplanować e-ekspansję
- w jaki sposób utrzymać klienta B2B? Jak go lojalizować?
- jak sprzedaż cyfrowa wypływa na efektywność przychodów całej firmy?
17:20-19:00
After party
19:00
Zakończenie konferencji
* Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie