B2B Commerce Transformation

Zwiększenie sprzedaży. Automatyzacja procesów. Obniżenie kosztów

24 września 2024 r., Hotel Arche, Warszawa

PROGRAM KONFERENCJI

24 września 2024 r.

}

8:00*

REJESTRACJA I PORANNA KAWA

}

8:45

ROZPOCZĘCIE KONFERENCJI I PRZYWITANIE GOŚCI

Łukasz Woźnica, Head of Business Development,  STRIX


Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Moderator sesji:

Łukasz Woźnica, Head of Business Development, STRIX

}

9:00

WYZWANIA I STRATEGIE RYNKU B2B COMMERCE: ŚWIAT I LUDZIE
– dyskusja panelowa CEO

Paneliści:

Tomasz Nowak, Współzałożyciel i COO, MERXU


Maciej Włodarczyk, Prezes Zarządu, IGLOTEX


Marcin Barański, General Manager, Board Member, VOX


Paulina Zielińska-Cyran, Wiceprezeska Zarządu, MARGO


Maciej Czop, Prezes Zarządu, IMMERGAS POLSKA

Moderatorka:

Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY

 

  • inflacja
  • łańcuchy dostaw w kontekście globalnej sytuacji politycznej
  • brak kadry & brak kompetencji w organizacji
  • dopasowanie eksportów do nowych zachowań zakupowych b2b
  • czynniki kształtujące dziś rynek b2b – perspektywa różnych branż
  • cele i potrzeby organizacji b2b
  • jak się przygotować na transformację cyfrową?
  • kierunku rozwoju, przeszkody do pokonania
}

9:50

HOW TO PREPARE AND IMPLEMENT DIGITALIZATION – FIRESIDE CHAT

Gość:

Walter Brattinga, Chief Commercial Officer, SELENA GROUP


Moderator:

Borys Skraba, CEO, STRIX

  • changing the habits and organizational culture of employees
  • transformation of the commercial process to drive digital business
  • integrating end-to-end, from vendor to customer
}

10:20

SESJA q&a

}

10:25

TRANSFORMACJA CYFROWA AB BECHCICKI. OD POMYSŁU NA PLATFORMĘ B2B PO WDROŻENIE STRATEGII SPRZEDAŻY W MODELU OMNICHANNEL
– CASE STUDY

Tomas Jesztak, Co-Founder ONe B2B, ONE COMPANY



Damian Gierczak, Head of Delivery Unilinker, UNIVIO

  • wdrożenie platformy ONe B2B wraz z systemem ePrice do zarządzania cenami we wszystkich kanałach sprzedaży
  • wdrożenie systemu klasy PIM w celu umożliwienia centralnego zarządzania informacją o produkcie i jej dystrybucję we wszystkich kanałach sprzedaży
  • integracja wszystkich systemów w celu usprawnienia przepływu danych – szyna integracyjna Unilinker
  • architektura w chmurze AWS jako gwarancja niezawodności i skalowalności
}

10:45

SESJA q&a

}

10:50

Przerwa na kawę

}

11:10

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO WDROŻENIA CYFROWEJ SPRZEDAŻY, SUKCESY I PORAŻKI: PRZYKŁADY – dyskusja panelowa

Paneliści:

Mateusz Wróbel, E-commerce & Digital Transformation Director, PGF


Bartosz Pilch, Group Director of Omichannel, SIG


Anna Michałowska, Global E-commerce Director, SELENA GROUP


Marcin Maj, Digital & E-commerce Manager, KLIMAS WKRĘT-MET


Mariusz Kurzac, General Manager, BIZLEND

Moderatorka:

Justyna Skorupska, Co-founder Digital Bridge Programu Mentoringowego dla e-commerce, Członkini Rady E-IZBY

}

11:50

BEST PRACTICE: DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA PROCESU ONBOARDINGU I OCENY RYZYKA KLIENTÓW FIRMOWYCH

Piotr Biegun, Chief Operating Officer, ALGOLYTICS TECHNOLOGIES


Sebastian Papierz, Business Development Director, AUTOPAY

 

  • proces digitalizacji onboardingu oraz oceny ryzyka kredytowego kontrahentów jako wsparcie zwiększania sprzedaży w relacjach B2B
  • przykład wdrożenia procesu cyfrowego onboardingu klientów B2B w firmie Autopay
  • doświadczenia z realizacji podobnych projektów w branży finansowej, telekomunikacyjnej oraz pożyczkowej
}

12:10

SESJA q&a

}

12:15

JAK „ZMIENIĆ MINDSET”, CZYLI NASTAWIENIE HANDLOWCA DO PRACY Z PLATFORMĄ B2B – CASE STUDY


Jarosław Łuczak, Dyrektor Działu Digital, CANAGRI

}

12:40

SESJA q&a

}

12:45

Jak przygotować i wyszkolić zespół do obsługi cyfrowej sprzedaży? – dyskusja panelowa

Paneliści:

Piotr Kurleto JR, Współwłaściciel, MAX FLIZ


Anita Kaczyńska, Dyrektor ds. sprzedaży B2B i e-commerce, PROFIX


Agata Tryniecka, Online Sales Department Coordinator, MAKRO CASH & CARRY POLSKA

Moderator:

Łukasz Woźnica, Head of Business Development, STRIX

 

  • jak przygotować zespół do pracy w cyfrowym świecie
  • punkty bólu – czyli czego pracownicy się boją w związku ze zmianą
  • jakie szkolenia dla pracowników z kompetencji cyfrowych?
  • jakie kompetencje będą potrzebne za chwilę?
}

13:25

LUNCH

}

14:10

WYZWANIA I DOŚWIADCZENIA. ROZWIĄZANIA E-COMMERCE W SPRZEDAŻY B2B I B2C – CASE STUDY

Jolanta Smołka, Dyrektor Biura Sprzedaży Węgla Opałowego, PGG


Jacek Szutt, Główny Inżynier do Spraw Rozwoju i Strategii IT, Kierownik działu Zakładu Informatyki
i Telekomunikacji, PGG

  • wykorzystanie kompleksowego rozwiązania: sprzedaż internetowa wraz z kompleksową usługą dostawy sypkich towarów masowych z wykorzystaniem własnej sieci dostawców
  • efektywność sprzedaży oparta na zrozumieniu potrzeb klientów, sezonowości zakupów, prowadzeniu trafionych działań promocyjnych  przy jednoczesnym zarządzaniu stanami zapasów i procesem logistycznym dostaw
  • wyzwania techniczne związane z budową dedykowanej platformy sprzedażowej, dostosowanej do prowadzenia sprzedaży internetowej wraz z usługą dostawy
}

14:35

SESJA q&a

}

14:40

PERSONALIZACJA OMNIKANAŁOWEJ KOMUNIKACJI W B2B: MIĘDZY OCZEKIWANIAMI KLIENTÓW A REALIAMI RYNKU – STRATEGIE NA PRZYSZŁOŚĆ

Mike Korba, Chief Commercial Officer & Co-founder, USER.COM


  • personalizacja w B2B: jakie oczekiwania mają klienci w świecie omnikanałowej komunikacji
  • krzywa dojrzałości personalizacji w B2B: od pierwszych kroków po zaawansowane strategie
  • praktyczne przykłady: jak marki B2B, takie jak TME, TelforceOne i Corab, radzą sobie z wyzwaniami personalizacji
}

15:00

SESJA q&a

}

15:05

przerwa na kawę


}

15:25

KLIENT W CENTRUM – CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ RELACJAMI Z KLIENTAMI BIZNESOWYMI I INDYWIDUALNYMI W CELU POPRAWY RENTOWNOŚCI FIRMY PRZY WYKORZYSTANIU PLATFORM ELEKTRONICZNYCH, SYSTEMÓW CRM I PRM 1

Cezary Brzozowski, CTO, KOMFORT

}

15:50

SESJA q&a

}

15:55

JAK ZAPROJEKTOWAĆ CUSTOMER JOURNEY W DOBIE OMNICHANNEL – DYSKUSJA PANELOWA

Paneliści:

Agata Tryniecka, Online Sales Department Coordinator, MAKRO CASH & CARRY POLSKA


Damian Łuczkowski, Country Ikea for Business, IKEA


Magdalena Borek-Dwojak, Dyrektorka Customer Experience & Digital, E.ON


dr Alicja Malewicz-Pełczyńska, Dyrektor Działu Marketingu i PR, PUH „CHEMIROL”


Tomasz Mazur, eCommerce Hub Leader, SCHNEIDER ELECTRIC

Moderator:

Michał Szlapański, Business Development Director, GEZE


  • jak budować relację w sektorze b2b używając kanałów: telefon, e-mail, wizyta osobista, e-sklep
}

16:35

45 MINUTOWE DYSKUSJE NA PODSUMOWANIE W MNIEJSZYCH GRUPACH:

każdy uczestnik wybiera temat dyskusji

 

  1. jak wdrożyć platformę do cyfrowej sprzedaży – krok po kroku & pułapki cross border B2B commerce – jak zaplanować e-ekspansję
  2. w jaki sposób utrzymać klienta B2B? Jak go lojalizować?
  3. jak sprzedaż cyfrowa wypływa na efektywność przychodów całej firmy?
}

17:20-19:00

After party  

}

19:00

Zakończenie konferencji

* Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie