B2B Commerce Transformation 2025

Ludzie, procesy, technologie

– jak dziś budować przewagę konkurencyjną na rynku B2B?

4 listopada 2025 r.

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1 | Warszawa

PROPOZYCJE PROGRAMOWE

Wpływ geopolityki na biznes B2B – dyskusja panelowa CEO

• łańcuchy dostaw i logistyka a konflikty zbrojne
• wojny handlowe (USA–Chiny)
• cyberbezpieczeństwo
• cross-border
• geopolityka jako jeden z głównych elementów analizy ryzyka w B2B

Transformacja cyfrowa – jak zaplanować strategię; wybrać odpowiednie technologie, platformy i narzędzia? – fireside chat

  • jak zbudować roadmapę cyfryzacji w organizacji B2B?

Przyszłość e-commerce: Jak wykorzystać zmiany na swoją korzyść?

Wojciech Szymański, Prezes Zarządu, IDEO FORCE

 

  • jak doświadczenia konsumenckie (B2C) zmieniają sektor B2B
  • czego oczekuję partnerzy biznesowi, przyzwyczajeni do intuicyjności i personalizacji znanej z B2C?
  • digitalizacja, budowanie trwałej lojalności jako sposób na sprostanie nowym realiom
  • od cyfryzacji po personalizację – przyszłość B2B e-commerce

Konsumeryzacja – jak nadążyć za oczekiwaniami klienta biznesowego?

• które działania z rynku b2c można łatwo przenieść?
• z jakimi wyzwaniami musi radzić sobie firma B2B w procesie konsumeryzacji?
• przedsiębiorca jako konsument: przywilej czy wyzwanie?

Wiele twarzy B2B. Strategie skalowania e-commerce B2B – dyskusja panelowa

Moderatorka:

Joanna Tymowicz, Wiceprezeska Zarządu, IDEO FORCE

 

  • realne wyzwania i sprawdzone rozwiązania
  • marketing B2B, który dociera do decydentów i buduje zaangażowanie
  • kluczowe technologie wspierające e-commerce: od platform sprzedażowych po analitykę
  • digitalizacja procesów w celu zwiększenia efektywności i lepszej obsługi klienta

Jak nie pogubić się w procesie transformacji cyfrowej?

• jak nie wpaść w błędne koło automatyzacji każdego działania
• diagnozowanie potrzeb organizacji
• diagnozowanie oczekiwań klientów
• co z gąszcza zmian technologicznych wybrać, aby to było dobre dla firmy?

Jak dzięki transformacji cyfrowej obniżyć koszty w firmie?

Optymalizacja procesów – oszczędność czasu i kosztów

• obsługa posprzedażowa
• obieg dokumentów
• help desk

Własny e-sklep czy kanał dystrybucji online? – dyskusja panelowa

Jak dziś zbudować e-commerce jako kanał dystrybucji? Multibrand czy marketplace? – dyskusja panelowa

Moderator:

Marcin Lipiec, E-commerce Manager, IDEO

 

  • jak wybierać kanały dystrybucji w e-commerce? Czy marketplace i jeśli tak, to jaki?
  • czy współpraca z brandowymi sklepami?
  • multibrand czy marketplace?

Cross-border commerce – jak zaplanować e-ekspansję?

• zaplecze logistyczne
• system płatności
• obsługa zagranicznych klientów

Która grupa klientów jest dla nas najważniejsza i jak spełnić jej potrzeby?

Jak lojalizować klienta b2b? Jakie mechanizmy i narzędzia działają?

• wielopokoleniowość – jak rozłożyć akcenty w strategii lojalizacji

Jak lojalizować generację silver?

Kim jest klient b2b? Jak się zmienia? Zmiana pokolenia na rynku B2B – jak się do niej przygotować? – dyskusja panelowa