
Ludzie, procesy, technologie
– jak dziś budować przewagę konkurencyjną na rynku B2B?
4 listopada 2025 r.
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1 | Warszawa
PROPOZYCJE PROGRAMOWE
Wpływ geopolityki na biznes B2B – dyskusja panelowa CEO
• łańcuchy dostaw i logistyka a konflikty zbrojne
• wojny handlowe (USA–Chiny)
• cyberbezpieczeństwo
• cross-border
• geopolityka jako jeden z głównych elementów analizy ryzyka w B2B
Transformacja cyfrowa – jak zaplanować strategię; wybrać odpowiednie technologie, platformy i narzędzia? – fireside chat
- jak zbudować roadmapę cyfryzacji w organizacji B2B?
Przyszłość e-commerce: Jak wykorzystać zmiany na swoją korzyść?
Wojciech Szymański, Prezes Zarządu, IDEO FORCE
- jak doświadczenia konsumenckie (B2C) zmieniają sektor B2B
- czego oczekuję partnerzy biznesowi, przyzwyczajeni do intuicyjności i personalizacji znanej z B2C?
- digitalizacja, budowanie trwałej lojalności jako sposób na sprostanie nowym realiom
- od cyfryzacji po personalizację – przyszłość B2B e-commerce
Konsumeryzacja – jak nadążyć za oczekiwaniami klienta biznesowego?
• które działania z rynku b2c można łatwo przenieść?
• z jakimi wyzwaniami musi radzić sobie firma B2B w procesie konsumeryzacji?
• przedsiębiorca jako konsument: przywilej czy wyzwanie?
Wiele twarzy B2B. Strategie skalowania e-commerce B2B – dyskusja panelowa
Moderatorka:
Joanna Tymowicz, Wiceprezeska Zarządu, IDEO FORCE
- realne wyzwania i sprawdzone rozwiązania
- marketing B2B, który dociera do decydentów i buduje zaangażowanie
- kluczowe technologie wspierające e-commerce: od platform sprzedażowych po analitykę
- digitalizacja procesów w celu zwiększenia efektywności i lepszej obsługi klienta
Jak nie pogubić się w procesie transformacji cyfrowej?
• jak nie wpaść w błędne koło automatyzacji każdego działania
• diagnozowanie potrzeb organizacji
• diagnozowanie oczekiwań klientów
• co z gąszcza zmian technologicznych wybrać, aby to było dobre dla firmy?
Jak dzięki transformacji cyfrowej obniżyć koszty w firmie?
Optymalizacja procesów – oszczędność czasu i kosztów
• obsługa posprzedażowa
• obieg dokumentów
• help desk
Własny e-sklep czy kanał dystrybucji online? – dyskusja panelowa
Jak dziś zbudować e-commerce jako kanał dystrybucji? Multibrand czy marketplace? – dyskusja panelowa
Moderator:
Marcin Lipiec, E-commerce Manager, IDEO
- jak wybierać kanały dystrybucji w e-commerce? Czy marketplace i jeśli tak, to jaki?
- czy współpraca z brandowymi sklepami?
- multibrand czy marketplace?
Cross-border commerce – jak zaplanować e-ekspansję?
• zaplecze logistyczne
• system płatności
• obsługa zagranicznych klientów
Która grupa klientów jest dla nas najważniejsza i jak spełnić jej potrzeby?
Jak lojalizować klienta b2b? Jakie mechanizmy i narzędzia działają?
• wielopokoleniowość – jak rozłożyć akcenty w strategii lojalizacji