Zwiększenie sprzedaży. Automatyzacja procesów. Obniżenie kosztów
24 września 2024 r., Hotel Arche, Warszawa
PROPOZYCJE PROGRAMOWE
8:00
REJESTRACJA I PORANNA KAWA
8:45
ROZPOCZĘCIE KONFERENCJI I PRZYWITANIE GOŚCI
Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
WYZWANIA I STRATEGIE RYNKU B2B COMMERCE: ŚWIAT I LUDZIE
– dyskusja panelowa CEO
Paneliści:
Tomasz Nowak, Współzałożyciel i COO, MERXU
Marcin Barański, General Manager, Board Member, VOX – czekamy na finalne potwierdzenie
- inflacja
- łańcuchy dostaw w kontekście globalnej sytuacji politycznej
- brak kadry & brak kompetencji w organizacji
- dopasowanie eksportów do nowych zachowań zakupowych b2b
- czynniki kształtujące dziś rynek b2b – perspektywa różnych branż
- cele i potrzeby organizacji b2b
- jak się przygotować na transformację cyfrową?
- kierunku rozwoju, przeszkody do pokonania
HOW TO PREPARE AND IMPLEMENT DIGITALIZATION – FIRESIDE CHAT
Walter Brattinga, COO, SELENA GROUP
JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO WDROŻENIA CYFROWEJ SPRZEDAŻY, SUKCESY I PORAŻKI: PRZYKŁADY – dyskusja panelowa
Paneliści:
Mateusz Wróbel, E-commerce & Digital Transformation Director, PGF
Bartosz Pilch, Group Director of Omichannel, SIG
Anna Michałowska, Global E-commerce Director, SELENA
Marcin Maj, Digital & E-commerce Manager, KLIMAS
JAK „ZMIENIĆ MINDSET”, CZYLI NASTAWIENIE HANDLOWCA DO PRACY Z PLATFORMĄ B2B – CASE STUDY
JAK ZBUDOWAĆ SKUTECZNY ZESPÓŁ SPRZEDAŻY PLATFORMY B2B? – DYSKUSJA PANELOWA
WYZWANIA I DOŚWIADCZENIA. ROZWIĄZANIA E-COMMERCE W SPRZEDAŻY B2B I B2C – CASE STUDY
Jolanta Smołka, Dyrektor Biura Sprzedaży Węgla Opałowego, PGG
Jacek Szutt, Główny Inżynier do Spraw Rozwoju i Strategii IT, Kierownik działu Zakładu Informatyki
i Telekomunikacji, PGG
KLIENT W CENTRUM – CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ RELACJAMI Z KLIENTAMI BIZNESOWYMI I INDYWIDUALNYMI W CELU POPRAWY RENTOWNOŚCI FIRMY PRZY WYKORZYSTANIU PLATFORM ELEKTRONICZNYCH, SYSTEMÓW CRM I PRM 1 – CASE STUDY
Cezary Brzozowski, CTO, KOMFORT
JAK ZAPROJEKTOWAĆ CUSTOMER JOURNEY W DOBIE OMNICHANNEL – DYSKUSJA PANELOWA
Paula Flis, Head of Online Sales, MAKRO CASH & CARRY
Damian Łuczkowski, Country Ikea for Business manager, IKEA
Magdalena Borek-Dwojak, Dyrektorka Customer Experience & Digital, E.ON
- jak budować relację w sektorze b2b używając kanałów: telefon, e-mail, wizyta osobista, e-sklep
Cross border commerce – jak zaplanować e-ekspansję?
- zaplecze logistyczne
- system płatności
- obsługa zagranicznych klientów
DYSKUSJE NA PODSUMOWANIE W MNIEJSZYCH GRUPACH:
- jak wdrożyć platformę do cyfrowej sprzedaży – krok po kroku & pułapki
- cross border B2B commerce – jak zaplanować e-ekspansję
- w jaki sposób utrzymać klienta B2B? Jak go lojalizować?
- jak usprawnić i zabezpieczyć płatności za granicą
- automatyzacja zamówień – jak się przygotować
- jakie realne oszczędności daje cyfrowa sprzedaż?