B2B Commerce Transformation

Zwiększenie sprzedaży. Automatyzacja procesów. Obniżenie kosztów

24 września 2024 r., Hotel Arche, Warszawa

PROPOZYCJE PROGRAMOWE

}

8:00

REJESTRACJA I PORANNA KAWA

}

8:45

ROZPOCZĘCIE KONFERENCJI I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE


Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

WYZWANIA I STRATEGIE RYNKU B2B COMMERCE: ŚWIAT I LUDZIE
– dyskusja panelowa CEO

Paneliści:

Tomasz Nowak, Współzałożyciel i COO, MERXU


Marcin Barański, General Manager, Board Member, VOX – czekamy na finalne potwierdzenie

  • inflacja
  • łańcuchy dostaw w kontekście globalnej sytuacji politycznej
  • brak kadry & brak kompetencji w organizacji
  • dopasowanie eksportów do nowych zachowań zakupowych b2b
  • czynniki kształtujące dziś rynek b2b – perspektywa różnych branż
  • cele i potrzeby organizacji b2b
  • jak się przygotować na transformację cyfrową?
  • kierunku rozwoju, przeszkody do pokonania

HOW TO PREPARE AND IMPLEMENT DIGITALIZATION – FIRESIDE CHAT

Walter Brattinga, COO, SELENA GROUP

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO WDROŻENIA CYFROWEJ SPRZEDAŻY, SUKCESY I PORAŻKI: PRZYKŁADY – dyskusja panelowa

Paneliści:

Mateusz Wróbel, E-commerce & Digital Transformation Director, PGF


Bartosz Pilch, Group Director of Omichannel, SIG


Anna Michałowska, Global E-commerce Director, SELENA


Marcin Maj, Digital & E-commerce Manager, KLIMAS

JAK „ZMIENIĆ MINDSET”, CZYLI NASTAWIENIE HANDLOWCA DO PRACY Z PLATFORMĄ B2B – CASE STUDY

JAK ZBUDOWAĆ SKUTECZNY ZESPÓŁ SPRZEDAŻY PLATFORMY B2B? – DYSKUSJA PANELOWA

WYZWANIA I DOŚWIADCZENIA. ROZWIĄZANIA E-COMMERCE W SPRZEDAŻY B2B I B2C – CASE STUDY

Jolanta Smołka, Dyrektor Biura Sprzedaży Węgla Opałowego, PGG


Jacek Szutt, Główny Inżynier do Spraw Rozwoju i Strategii IT, Kierownik działu Zakładu Informatyki
i Telekomunikacji, PGG

KLIENT W CENTRUM – CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ RELACJAMI Z KLIENTAMI BIZNESOWYMI I INDYWIDUALNYMI W CELU POPRAWY RENTOWNOŚCI FIRMY PRZY WYKORZYSTANIU PLATFORM ELEKTRONICZNYCH, SYSTEMÓW CRM I PRM 1 – CASE STUDY

Cezary Brzozowski, CTO, KOMFORT

JAK ZAPROJEKTOWAĆ CUSTOMER JOURNEY W DOBIE OMNICHANNEL – DYSKUSJA PANELOWA

Paula Flis, Head of Online Sales, MAKRO CASH & CARRY


Damian Łuczkowski, Country Ikea for Business manager, IKEA


Magdalena Borek-Dwojak, Dyrektorka Customer Experience & Digital, E.ON

  • jak budować relację w sektorze b2b używając kanałów: telefon, e-mail, wizyta osobista, e-sklep

Cross border commerce – jak zaplanować e-ekspansję?

  • zaplecze logistyczne
  • system płatności
  • obsługa zagranicznych klientów

DYSKUSJE NA PODSUMOWANIE W MNIEJSZYCH GRUPACH:

  • jak wdrożyć platformę do cyfrowej sprzedaży – krok po kroku & pułapki
  • cross border B2B commerce – jak zaplanować e-ekspansję
  • w jaki sposób utrzymać klienta B2B? Jak go lojalizować?
  • jak usprawnić i zabezpieczyć płatności za granicą
  • automatyzacja zamówień – jak się przygotować
  • jakie realne oszczędności daje cyfrowa sprzedaż?
}

18:00-20:00

After party  

}

20:00

Zakończenie konferencji